niedziela, 1 marca 2015

Podsumowanie lutego 2015

Cześć wszystkim ! W dzisiejszym poście pokażę co udało mi się przeczytać w lutym.
 ZAPRASZAM !





Pierwszą książką jaką przeczytałem w lutym, była powieść dla młodzieży autorstwa Pana P.B KERR."Dzieci Lampy i Dżinn Faraona".
Niestety, książka nie porwała mnie na tyle, żeby przeczytać dwie kolejne części trylogi.
Ocena: 6,5 




"Igrzyska Śmierci" to ewidentnie moja ulubiona książka lutego. Niesamowita, wciągająca i pouczająca. 
W marcu mam zamiar przeczytać "W pierścieniu ognia" miejmy nadzieję, że kontynuacja będzie równie dobra, co pierwsza część. 
Ocena: 8,5 



"Morderstwo w Orient Expresie" to podobno najlepsza książka autorstwa Agathy Christie, moim zdanie powieść ta,
 nie bez przyczyny, zasłużyła sobie na takie miano. 
Od początku do końca trzyma w napięciu, a koniec zaskakuje do granic możliwości. 
Ocena: 8 



"Szukając Alaski" poleciła mi koleżanka mówiąc: "Zobaczysz będziesz płakał". Rzeczywiście na ostatnich stronach "Alaski" poleciały łzy, 
i choć książka podobały mi się średnio, nie zmienia to faktu, że jest to warta przeczytania pozycja. 
Dla mnie o wiele lepsza o "Gwiazd naszych wina" 
Ocena: -7 



Największym zaskoczeniem miesiąca była dla mnie bestsellerowa powieść wspaniałej J.K Rowling -"HP i Kamień Filozoficzny".
I choć ekranizacja nie podobała mi się wcale, to "papierowy" Harry Potter przypadł mi do gustu.
Ocena: -8   



Na "Tarantulę" zdecydowałem się dzięki Anicie z kanału Book Reviews by Anita, 
która ową "Tarantulę" poleciła w jednym ze swoich filmików.
Wygląda bardzo niewinnie - jest malutka i chudziutka, ale uwierzcie, że jeszcze długo po przeczytaniu będziecie o niej myśleć.
Ocena: 7,5


Moją przygodę z Neilem Gaimanem zacząłem zbiorem opowiadań "M jak magia". "Odd i lodowi olbrzymi" 
to drugie podejście do twórczości angielskiego pisarza. 
Co do wydania książki nie mam zastrzeżeń, okładka i ilustracje  to "złoty strzał"niestety gorzej z treścią, jest jej po prostu za mało ! 
A szkoda bo moim zdaniem tytułowy Odd zasługuje na więcej niż  100 stron.
Ocena: -7 


A wy co ciekawego przeczytaliście w lutym ? Napiszcie w komentarzach :)

Dzięki za uwagę i zapraszam za parę dni :)

PAN BOOK 






2 komentarze:

  1. 'Alaskę' oceniłam podobnie, a 'Igrzysk śmierci' nie miałam okazji przeczytać.

    Życzę powodzenia w bloggowaniu i udanego marca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe wyniki w tym miesiącu, obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń